اسکورت 10هزار کشتی تجاری در دوران دفاع مقدس سند زرینی در تاریخ نیروی دریایی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

.

 

 

 

 

پایگاه مردمی ارتش::دریادار سیاری در دانشگاه شهید ستاری نهاجا:

 

اسکورت 10هزار کشتی تجاری در دوران دفاع مقدس سند زرینی در تاریخ نیروی دریایی است

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی سرلشکر شهید منصور ستاری به تشریح  ماموریت‌های نیروی دریایی پرداخت و گفت: ماموریت نیروی دریایی در جنگ تحمیلی و در حال حاضر مصون نگه داشتن امنیت خلیج فارس و دریای عمان و حضور در دریاهای آزاد است.

وی افزود: اهمیت دریا آن جایی مشخص می‌شود که بدانیم 90 درصد واردات و صادرات کشور از طریق  دریا  انجام می‌شود و می‌طلبد که یک  نیروی دریایی مقتدر امنیت را در دریاها ایجاد کند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در رابطه با  نقش این نیرو در جریان جنگ تحمیلی عنوان کرد: نداجا در هشت سال دفاع مقدس با اسکورت بیش از 10 هزار کشتی تجاری سند زرینی را در تاریخ این نیرو به ثبت رساند.
 
"دریادار سیاری" در ادامه با تبیین دستاوردهای نیروی دریایی بعد از جنگ تحمیلی مهمترین آن را جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در تبدیل نیروی دریایی به یک نیروی راهبردی برشمرد و اظهار کرد: الان بیست و هشتمین ناو گروه ما در حال اجرای ماموریت در آب‌های آزاد است که تاکنون بیش از دو هزار کشتی را اسکورت و حمایت کرده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا